ontwikkelen en implementeren van concepten



expertise


Analyse

- Van maatschappelijke ontwikkelingen die verandering in lifestyle en consumentengedrag tot gevolg hebben.

- Van trendinformatie over produktontwikkeling, kleur-, materiaalgebruik en vormgeving.


Ontwikkeling van concepten waarbij het verstevigen van de visie en het creëren van onderscheidend vermogen de uitgangspunten zijn.

Met name concepten voor:

- producten, collecties en diensten

- productpresentaties

- inrichting en styling van ruimtes

note:

Omdat het vaak ook om het herpositioneren van bestaande situaties gaat is een belangrijke rol weggelegd voor:

- nulmeten: welke producten of productgroepen worden toegevoegd en welke komen te vervallen

- beoordelen van collecties op stijl en prijsopbouw


Coördinatie en bewaking bij de implementatie van concepten.

Verzorgen van briefings voor en het coördineren van de disciplines die onderdelen van het concept zichtbaar maken.

o.a:

- grafiek, huisstijl en verpakkingen

- visual merchandising en creatie van instore-materiaal

- communicatie, fotostyling voor fotografie van brochures, magazines en websites

- interieurontwerp

- deelname aan beurzen en evenementen


Back to Top